Godmorgon!

Hejs.
Kom upp idag och ska snart traska till skolan. :) (y)
Måste bara ta mig något att äta innan :)
Slutar halv två idag och det är gottit! ;-D
Idag vet jag inte vad som händer & fötter..
Igår hade jag och Jenny iallafall en heltrevlig dag! :-D
Vi var först hemma hos oss och spelade lite Geni - Underhållning och drack en kopp kaffe och sen gick vi till hennes lägenhet som var helt underbart mysig! :) och sedan tog vi bussen hem då jag hoppade av vid marierokyrkan och hon åkte vidare till Vargön. :)Nu har jag precis gjort i ordning kaffe som jag ska ha till mina smörgåsar och sen är det skolan som gäller! (y)
Nejnej, ut och röka!
Usch, jag vill ha snus också! (n)
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0