Fittungar!

Hejsan!
Igår var ingen bra dag!
Mobilen blev snodd det blev massa jävla tjaffs om den, folk blev ovänner osv.
Kul att de som tog mobilen är mina s.k "vänner"..?
Inte fan kommer jag få tillbaka den heller för att de pengarna de får för mobilen kommer de köpa hasch för.
Desperata jävlar som snor deras "kompisars" grejjer.
Skulle gå med Sandra bort till Mogge för att träffa Christian märkte jag att jag inte hade med mobilen bort, men tänkte att den antagligen ligger kvar, men när vi kom tillbaka var den borta, jag bad en ringa efter den är den avstängd, jag hade nästan fullt batteri när vi gick, och när jag kommer tillbaka är den inte på, hur i helvete får de till det?
Jävla fitter som snor mobiler för att sedan sälja och sen få pengar för att köpa hasch.
Ni säger att ni ringer när ni hittat den, men hur fan ska ni få tag i mig om ni mina "vänner"snott min mobil?
Tattarjävlar, skaffa er eget!
(JAG VET VAD FAN DU TÄNKER DITT SKABB!)
Förbannad är jag och orkar inte skriva mer om det!
Senare ska jag nog bort till Jenny och träffa henne! :)
Kom hem för en stund sen efter att ha varit hos Camilla och hälsat på dom! :)
Nejnej, nu ska jag ringa 3!
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0