27 Septermber /- 2009

Yeesyees, söndag idag då och jag har ingen aning om vad som händer..
Kanske drar hem till Jenny eller nåt :)
Igår blev det film, popcorn och dricka till Harry Potter och Phenixordern. :)
Rätt bra är Harry Potter filmerna ändå! :)
Nu har jag precis kollat klart på Narnia, ingen aning om varför jag kollade på den men den är mysig :p
Eftersom att jag inte vet vad som händer idag så blir det nog en del filmer, snodde Robins TV igårkväll för han har DVD på sin och inte jag.. :p haha! :-D
Så nu är det bara att välja film :p
Jag får ju passa på medans jag har TV:n i rummet :p (:
Jag har massa ont i ryggen och nacken pga sängen.. :/ illailla, men det går nog över snart ;p
Igår fick jag vänta i typ 7 timmar för att få hjälp med sängen haha! Rätt illa de du! xD
Nejnej, en film och popcorn..? - JAG VARA NYTTIG! (y) ;p xD
Grattis till Jenny som fyller 21 idag! <3 :-D
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer
namn? JenU*

Hihi tack gumms :) <3

2009-09-29 @ 21:04:30
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0