Att ni kan sjunka så lågt!?

Hejsan!
Nu är polisanmälan gjord på min mobil som de snodde i lördags.
När vi har betalat av hela abonnemanget så är den värd 7176 kr.
Så jag kommer antagligen få en ny nästa vecka, men det är mest minneskortet oså jag vill ha eftersom att alla bilder oså finns där, all min musik och mina inspelade filmer..
Att de kan sjunka så lågt, mina s.k "vänner"..
Hörde allt vad som hände när du fyllde år, du fattar inte hur långt det har gått nu?!
Hade ni bara erkänt och gett tillbaka den hade ingen polisanmälan gjorts.
Men jag vet vad ni är kababla till och jag är 99,9% säker på att det är ni, för ni behöver knark och har tänkt värre tankar än att sno en lite mobil..
Idag är jag på lite bättre humör! :)
När pappa kommer hem från jobbet kommer han hit och häåmtar mig och släpper av mig hos Jenny!
Så idag blir det en trevlig dag!
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0