29 September -/ 2009

Hejsan!
Sitter här med en god kopp kaffe och ska snart göra mig nåt gott att äta tänkte jag! :)
Ska antagligen ändra i rummet också så det ser bättre ut..
Fick en tv av söta Jenny igår som är massamycket bättre än den jag hade innan som var från typ 80-talet eller något xD
Har inte så mycket plats i rummet efter att sängen kom in så jag ska försöka vara smart och fixa till det :)
Ska sätta upp hyllan som står på golvet i rummet också.
Idag vet jag inte vad som händer & fötter, men imorgon ska jag antagligen färga håret, vilken färg vet jag inte! :)
Det får vi se imorgon..
Praktik på golfen inne i stan har jag fått också, not to mention the workingtime I got ;) Haha!
Kallt som satan är det i Robins rum ;o Sitter nästan och skakar ;/ ;p
Nejnej, blogga lite på den andra? - Yees, indeedio! :)

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0