Yees indeedio! ;-D HAPPYFACE!

Hejhej!
Praon idag då nere på golfen..
Heltrevliga folk! :)
Så jävla slappt och skönt är praon så det är ju ett plus! ;-D
Gjorde inte alls mycke, räknade pengar, kokade kaffe, kolla tv, diskade lite och skrev på lappar! :p
Och ungefär så slappt kommer det nog vara resten av tiden där! :) Så det är ju gott!
Sov hos Jenny inatt, vaknade 7 och gick upp 8 (a)
Drack kaffe och åt frukost och sedan stack Jenny och jag fick lägenheten och katten för mig själv! ;-D
Håhåhå (; - Johan Glans stajl!
Imorgon blir det skolan och plugga och sedan känns det som om jag ska göra nåt men jag vet inte.. :p haha!
Den 4 nov kl 10.00, om 34 dagar är ett datum och tid jag verkligen längtar till!
Vad det är vet bara Jenny och pappa! :)
Sabina får veta i skolan imorgon också kanske :p men ingen mer! xD haha! :-D
Nejnej, ett bad gäller nu och sedan messa Jenny och be pappa köra dit mig så ska jag sova där! :)

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0