Tjugosexteoktobertvåtusennio /- morgon...

Hejsan!
Vaknade vid 11 av att Robin satt och pratade i tfn med Ilir..
Försökte somna om tills nu men det gick inte.. :/
Åååh vilken mysig dröm jag hade inatt (aa) :)
Väldigt lång dröm så jag orkar inte förklara den.. Men mysig som satan var den iaf! :)
Drömmen får mig verkligen att tänka tillbaka på minnen från förr.
Vilket man antagligen inte kommer att få vara med om längre :(
Life sucks but anyway..
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska ta och koka mig gott kaffe och kolla film eller bara sitta vid datorn! :)
Kanske ska ta och plugga lite också!? :)
Det vore ju något alltså! (y)
Nejnej, vi hörs antagligen senare! (y)
Knip din käft, du har ingen talan!
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0