Tidsfördriv..

Vad heter du: Sara Maria Savefors
♥ Hur gammal är du: 17 år.
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Helt okej!
Favoritgodis: Lakrits.
Kläder just nu: Mjukisbyxor och linne.
Musik just nu: Avenged sevenfold - Critical Acclaim
Sommarplaner: Jag vet inte..
Hur många kuddar sover du med: Fyra :)
Spelar du nåt instrument: Nej, men elgitarr och trummor vore nåt :)
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Vem är viktigast för dig: Mina vänner och familj!
Bio eller promenad: Beror på sällskapet :)
Är du kittlig: Jaoo ;p :)
Snarkar du: Jenny säger det :( men det kan inte vara mycket, jag pratar mest!
Stjärntecken: Stenbock!
Äckligaste insekten: Oj, jag gillar inte insekter alls så :p
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Hm, osynlighet xD
Vad vill du jobba som? Jag vet inte..
Stökigt eller välstädat? Stökigt
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Njae, jag tror inte det :p
Gillar du att sjunga? Jafan! :-D
Anser du att du är stark? Jafan, jag är skitstark! (y) :D
Vad gör du om du får hicka? ingetnting, hickar :)

Kommentarer
namn? JenU*

Hehe inte mycket du snarkar, bara typ en svag snarkning jättesällan xD



<3<3

2009-10-31 @ 14:37:49
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0