Swosh!

Hejhej!
Seg dag, ingenting har hänt!
Katten är idiot och ska bara bitas och hoppa på mig så hon är inge rolig! :(
Finns absolut ingenting att göra heller.
Tror att jag ska springa bort till torpa en snabbis och köpa mig något gott eftersom att jag har pengar kvar från oktobersmarknaden :)
Vad det blir vet jag inte än.. :)
Badat är nog det enda jag gjort idag.. och spelat guitar hero..
Det är ju roande för en stund men sen får man ont i handleden så då vill man inte spela mer. :p
Kanske ska ta och möblera om i rummet så kan jag få det städat också! (y) :)
Kläder och skor ligger över hela golvet och katten har rivit ner mina nålar så det förvånar mig inte om jag får en nål i foten sedan. xD
Blir nog inget med att möblera så vi får väl se vad jag gör!
Nu är det bara en vecka och tre dagar kvar, waaaa!! det kommer ta gött lång tid eftersom att jag längtar som ett as! ;o :(
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0