I swear to God!

Myysig dag hos Camilla idag! :)
Gick ner till fyrkanten med Camilla och Theo vid 7 tiden och skulle ta ut pengar men då tar den jävla bankomaten mitt kort! ;o
Jag skrev inte fel kod men lik förbannat står det "kortet taget, kontakta banken!" eller nåt.
Jävla bankomat alltså.
Så nu kan jag inte hämta pengar försen på måndag så i helgen är jag fattig! :(
Nej, det är jag inte, jag får låna pengar av Robin sålänge! :)
Hade ett jävla samtal med Mattias som handlade om ingenting..
Samtalet om ingenting blev en jävla diskussion som jag inte längre fattar varför vi hade.. xD
Nu hade jag tänkt att sätta på en mysig film och krypa ner i sängen med kattjäveln :)
Nejnej, vi hörs någon annan dag! (y)
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0