I skolan!

Hejhej!
Klockan är nu halv 1 och matten är inställd för Anneli är inte här idag..
Så jag och Sabina ska väl plugga lite information & layout eller nåt.
Var på iv och hälsade på förut på lunchen och lite innan :p
Träffade Johanna, Sofia och Simone och några ochd et var väl helt okej!
Det var kul att få träffa Johanna igen eftersom att det var år och dar sedan jag träffade henne sist! :)
Vad som händer idag vet jag inte än, men nåt blir det väl :)
Imorgon är det praktiken som gäller och det blir säkert lika roligt som i torsdags! :)
Sabina försöker få mig och Johanna att följa med till Bulgarien med henne, Jocke och några mer av Jockes kompisar..
Men vi får se, det vore ju en fördel att ha pengar till en resa och fick pengar och shit..
Så det får vi allt se på.. :) Men jag skulle allt vilja följa med! :)
Nejnej, plugg som gäller nu! :)
Someday you'll see :) <3
Tjings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0