I am plugging! (y)

Hejhej!
Fick min mobilidag! :)
Helt ny, jag trodde faktiskt att jag skulle få en begagnad eftersom att det stog att jag skulle få en "värdelik" telefon, vilket jag trodde menades att den skulle vara begagnad men det var den inte :)
Kortet fick jag inte med så nu har vi beställt ett nytt SIM kort till mig som jag troligen får på måndag eller imorgon :)
Var på maxi med syster, Tindra och Theo imorses och hjälpte henne att köpa mat :)
Efter det åkte vi ner till vargön och lämnade maten och sen till tandvårdscentralen för Camilla skulle skriva på ett papper så hon får försäkring eller nåt :p
Hämtade även upp Jenny där och sen släppte Camilla av oss hos mig och nu sitter vi och pluggar :)
Ska snart dra oss bort till godisgrottan för Jenny ska köpa godis! :p
Nejnej, back to plugg!
Tjings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0