Hos Jenny!

Hejhej!
Sitter hemma hos Jenny just nu och hon håller på att göra lite mat till oss :)
Snart kommer nog pappa och hämtar mig och då blir det att åka hem, sen hoppa i badet och sen äta och sen sova :)
Är ganska trött nu..
Golfen idag var skitrolig, det började en ny praktikant som heter Nicole och hon är heltrevlig! (y) :-D
Hade jätteroligt med henne idag och vi har rätt mycket gemensamt och en del att prata om oså :)
Var på Siba med Camilla och Theo imorses och det var hur mysigt som helst :)
Älskar min lille systerson :)
Tindra hängde inte med för hon var på dagis..
Menmen, en heltrevlig dag var idag! :)
Imorgon är det skolan som gäller och sen är det helg :)
Nejnej, ska ta och hämta en snus nu och sen ska jag nog hjälpa Jenny med maten.. :)

Jag & Jenny, söta som få! :)

Someday you'll see :) <3
Tjings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0