Home again :)

Heejsan!
Vaknade vid kvart i tio idag och gick upp med Jenny och käkade frukost och sen satte vi oss och kollade tv en liten stund med en kopp te! :)
Sen vid halv ett traskade jag iväg till praktiken och träffade Sarah och Marie på vägen.. :)
Stog och tjöta lite med dom och sen gick jag ner..
Seeeg dag var det iallafall, fick diska lite och sen springa upp och köpa mjölk och sen pluggade jag nästan hela tiden då jag inte gjorde nåt..
Sen kom pappa vid fem och då spelade vi lite :)
Nu har jag kommit hem och har precis ätit och pratat med Jenny :)
Kanske ska hitta på nåt med henne imorgon om jag inte åker hem till Camilla :)
Nejnej, jag fryser som satan och ska hoppa i ett varmt bad nu! :)
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0