Hemma hos Jenny!

Hejhej!
Sitter hemma hos Jenny och dricker en god kopp kaffe medans hon är i duschen..
Ska duscha sedan när jag kommer hem, men jag vet inte riktigt när jag ska dra mig..
När Jenny har duschat klart ska vi spela UNO, haha jag älskar det spelet! :-D
Lärde mig det igår av Jenny och Sofia :)
Och vem hade turen och vann? Joo för det var lilla jag det! haha! ;-D
Nybörjar tur :p :)

Imorgon får jag antagligen min mobiltelefon om mamma nu hämtar ut den vill säga..
Yeye vi får se men jag hoppas på det iaf! :)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer och fötter.. :s
Skulle vara barnvakt men det hade löst sig för Annette fick sluta tidigare och åker hem till dem direkt när hon slutat och passar dom!
Annars hade det ju varit riktigt kul att få leka lite med dem :) Mina små älsklingar! <3 :)
Skulle kunna fortsätta skriva i evigheter för jag älskar detta tangetbordet :p haha! :D
Satt och försökte prata med Sofia inatt för jag trodde att hon satt upp i soffan där hon låg men jag såg helt fel, jag såg ett gosedjur :p så hon svarade mig inte.. :( :p haha!
Imorses bet Olle mig i fötterna och benen och jag hörde Jenny och Sofia skratta.
Det var väl kul för dom men inte för mig inte! xD Hihi!
Men lille Olle Jansson låg och sov tillsammans med mig inatt och han är ju så mysig! :)
Så Jenny, när du läser detta, bli inte förvånad om Olle inte är där för isf har jag snott med mig honom hem (aa)
Yeye, Jenny sitter och säger att jag skrivit ett jävla inlägg så jag får väl ta och sluta för jag har ändå inte mycket mer att skriva! :p

Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0