Hallåhallå! ")

Hejhej!
Sitter här med en god kopp kaffe och ska snart hoppa in i duschen..
Efter det vet jag inte..
Skulle antagligen träffa Frida idag, vilket jag aldrig gör längre :( så detta ska bli kul! :)
Den fjärde idag då! Gaah, it's only a month left! ;-D
Jag lääängtar verkligen! :-D
Sitter just nu och kollar på Corps Bride, grym film de där! (y) :)
Imorgon är det skola och jag längtar inte, iofs så går tiden fortare när man gör någonting.
Så det är nog dags att sluta längta tills den fjärde november! ;p haha!
Nu är det inte alls långt kvar tills min bästaste vän Frida fyller 18! :) <3
Jag har inte riktigt klurat ut vad jag ska köpa till henne men jag får dra med Diana eller någon till siba och köpa något speciellt! :)
After all, she is my best friend! :) <3
Wellwell, nu ska jag nog ta och göra något annat.
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0