Göööd måårning ävrybady!

Hellow!
Vaknade av att det låg en tjuga och 2 cigg i rummet, snäll bror man har! :) <3
Idag vet jag inte vad som händer..
Åka bort till torpa och ta ut pengar till mamma som jag är skyldig henne sen vet jag inte.. :sIgår var jag på golfen och det var väldigt slappt :)
Fick greja med golfklubbor och försöka ta bort det gamla limmet där de små gummisakerna har suttit.
Rätt trött blir man i armarna..
När jag var klar med en hade Anders gjort 5 eller nåt.. ;p
Sen körde jag och Anders en runda med bangolf och det var väl trevligt :)
Vet inte vem som vann för vi räknade inte.. :p
Men vi båda fick damp när bollen inte ville i hålet xD haha!
Men jag fick spik på två av 18 iaf.. (y) xD
I tisdags spelade jag med Edith, en 80 åring som är hur pigg som helst.. :)
Trodde först att hon var 60 kanske?
Men det visade sig att hon var 79 och ska fylla 80 i januari..
Men igår var hon sjuk och det är ju lite tråkigt.. :/
Menmen, igår var en heltrevlig dag på golfen och det kommer nog fler dagar :)
Efter golfen igår gick jag hem till Jenny och fetade mig i hennes soffa med choklad och Jerry Springer..
Grymt roligt program! ;-D
Nejnej, nu ska jag göra mig en kopp kaffe och springa på toa (:

Even at my best,
I wanna let go..
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0