FACK, FACK, FACK, FACKIN' FREAK ME!

Hallåhallå!
Kom hem från torpa för ett tag sen, har varit där med pappa och köpt chips och dricka! :)
Så idag blir det ännu en film fast denna gången med chips och dricka! (y) ;p
Har varit nervös hela jävla dagen idag och detta mår vi inte så bra av serrö, underar hur jävla länge det sitter i egentligen.. :(
Jenny vill att jag ska dra dit nu men det blir lite svårt eftersom att jag inte orkar gå och pappa ska snart lägga sig och sova för han ska upp och jobba imorgon..
Vi får se hur det där blir!
Vilken film jag ska se återstår ju att se..
På fredag ska jag, pappa, Tindra, Robin och Camilla åka till Ikea..
Vad vi ska köpa vet jag inte :p
Camilla ska iallafall köpa lampor och nattduksbord tror jag :p
Studiebidraget kommer på fredag så jag får väl passa på att köpa nåt jag med! :p
Nångång i veckan får jag min mobil som jag längtat efter såååå mycke! :-D Hihi!
Nejnej, nu sk jag gå och välja film och feta mig resten av kvällen! :)
Myyys med me, myself and I! :)
Imorgon är det bara 8 dagar kvar!
Fattar ni!? Eight daaaaaaaaaays! ;-D (y)
Jag tror inte att någon förstår hur mycket jag har längtat! :p
Tjings!

Kommentarer
namn? JenU*

Hihi nu har jag allt slängt in ett inlägg :)



2009-10-26 @ 23:19:42
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0