Uppdatering..

Hej!
Inget kul på praktiken idag.
Gick hemifrån tjugo över tolv och var där klockan ett!
Efter praktiken gick jag med Jenny hem och sen gick vi och köpte pizza och pratade allmän skitsnack! :D
Hihi det är kul! ;-D Håhåhå!
Pratade nyss med Jenny och berättade om det Göran sa till mamma och pappa förut innan de åkte..
Men Jenny, eftersom att du läser detta så menade Göran att någon hade gjort det förra tisdagen xD
Men vi alla vet att jag inte är kapabel till sånt! (y)
Okej, nu har jag pratat med Jenny en gång till och hon förklarade det mycket bättre än mamma! xD haha!
Jag är inte kapabel till sånt och det kan alla som känner mig intyga!
Menmen, sluttjötat om det!
Imorgon är det skolan som gäller och nu hade jag tänkt att plugga lite! (y)
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0