23 oktober -/ 2009

Hej!
Kom hem nyss efter att ha varit i trollhättan med pappa, var först på hemköp och lämnade ett brev till mamma och sen åkte vi till överskottsbolaget och kollade runt och köpte lite saker och sedeag åkte vi till kvantum för jag ville ha kaffe men de säljer inte det där längre :/
Efter att ha varit på kvantum åkte vi hem och nu kommer nog pappa med kaffet snart :)
Var på skolan och lämnade in ett papper och så jag fick hämta lite böcker som jag tänker plugga med på lovet oså förut :)
Imorgon är det oktobersmarknad så jag ska antagligen dit med Camilla, Tindra och Theo! :)
Jenny skulle dit alltför tidigt så jag åker med Camilla ist! :)
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0