21 oktober -/ 2009

Hejsan! :)
Vaknade tidigt idag och gjorde mig i ordning oså!
Nu har jag precis ätit och sitter just nu och dricker mitt kaffe oså. :)
Idag känns det som en bra dag!
Varför vet jag inte men det känns som det ialla fall! (y) :)
Håller på att sluta röka nu och det är ju bra, jag tog även min sista snus imorses.
Så ingen mer snus för mig inte! (y)
Har jag klarat det en gång kan jag nog klara det igen :)
Det som är illa är att jag kommer sakna att ha något under läppen, menmen..
Exakt två veckor kvar idag!
Nej! Nu får jag sluta hålla räkningen!
Det kommer gå skitsegt annars och det vill vi ju inte! ;o ;p
Nejnej, nu ska jag dricka upp kaffet!

                                                                                                
                                                                    Fuck you hun!

Tjings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0