20 oktober -/ 2009

Godmorgon!
Vaken nu klockan 11 och ska dra mig mot stan vid tjugo över tolv ner till golfen..
Vad jag ska göra idag vet jag inte.. :s
Efter golfen ska jag kolla med Jenny om jag kan dra ner till henne eller nåt och be pappa hämta mig när han åker hem vid nio eftersom att han tar den vägen hem :)
Sitter här med mitt kaffe och ska snart springa ut i köket och hämta mig nåt att äta.
Mitt hår ser ut som ett afro eftersom att jag badade igår och satte upp en tofs när det var blött och sen somnade jag innan jag ens hade tagit ut det så det ser lite roligt ut ;p haha! :D
Nu är det bara 15 dagar kvar och jag längtar nåt så fruktansvärt mycke! :D Håhåhå!
Nejnej, göra nåt annat nu.

Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0