Tidsfördriv..

STEG 1

- Namn: Sara Savefors
- Smeknamn: Savefors kanske? :p
- Födelseplats: Trollhättan.
- Ögonfärg: Blå/grön/grå
- Hårfärg: Blond egentligen men nu är jag brunhårig :)
- Längd: 1,60 tror jag.
- Skostorlek: 35/36 bebiiifossingar (:
- Högerhänt: Ja.
- Stjärntecken: Stenbock.

STEG 2

- Skor som du bar idag: Har inte varit ute än.
- Rädsla: Förlora någon som står mig nära.
- Målsättning: Skaffa jobb, och familj. :)

STEG 3
- Din första tanke när du vaknade: "Vart är mobilen?" ( Jenny ringde ;p )
- När somnade du: Sent, kommer inte ihåg vilken tid..

STEG 4

- Pepsi eller Coca Cola: Cola!
- McDonalds, Max eller Frasse: Donken :D
- Singel- eller dubbeldejt: Singel.
- Adidas eller Nike: Nike
- Choklad eller vanilj: Hm, vanilj!

STEG 5

- Svär du: Ja.
- Sjunger du: Ja, ibland :D
- Duschar du varje dag: Oftast varje, annars är det varannan.
- Röker du: Det är väl ca 2 cigg på 1 vecka kanske..
- Tror du att du någonsin varit kär: Ja.
- Gillar du skolan: Njae..
- Tror du på dig själv: Ja.
- Blir du åksjuk: Nej. :)
- Tycker du att du är hälsosam: Lite faktiskt.
- Gillar du åska: Jag är rädd för den, men den är förbannat mysig..
- Spelar du något instrument: Nej, men jag skule vilja lära mig att spela trummor och elgitarr :)
- Vad lyssnar du på just nu: 30 seconds to mars - The kill

STEG 6
Har du under den senaste månaden...

- Druckit alkohol: Faktiskt inte :) *stolt*
- Rökt: Jo.
- Gått på dejt: Nej.
- Shoppat: Nej, det har jag inte.
- Ätit en hel ask müsli: Nejnej.
- Ätit sushi: Nejnej.
- Stått på scen: Nejnej.
- Blivit dumpad: Nejnej.
- Skejtat: Nix.
- Färgat håret: Nope.
- Stulit något: Men nej!

STEG 7
Har du någonsin...

- Däckat eller varit jättefull: Haha ja!
- Blivit upptäckt under "akten": Jao.
- Blivit kallad hora: Det har no de flesta ;-)

STEG 8
I framtiden...

- Hur gammal vill du vara när du gifter dig: Vet inte, jag vet inte ens om jag vill gifta mig.
- Namn på barn: Phoebe om det är en tjej! Kille vet jag inte.
- Ditt drömbröllop: Vet inte ens om jag vill gifta mig.
- Vad vill du bli när du blir gammal: Snygg & rik! ;-)

STEG 9

- Antal människor du skulle ge ditt liv för: De närmsta!
- Antal CD skivor du äger: Oj. jag vet inte.
- Antal piercings: 3
- Antal tatueringar: Noll
- Antal gånger har du varit med i tidningen: Tror inte jag har det.
- Antal saker du ångrar: En riktigt mycket! :(
- Antal saker du saknar: 24 februari - 2007

BRUKAR DU...

- Titta dig själv i spegeln: Ja.
- Gnälla: Ja :p
- Skrika: Njae, inte direkt..
- Sova: För mycket.
- Ha ångest: Ja.. :/
- Skada dig själv med flit: Nej.
- Vilja dö: Nej.
- Drömma mardrömmar: Nej.
- Drömma sexdrömmar: Det händer allt ;-)
- Ta droger: Nej, men jag har testat.
- Försöka vara annorlunda: Naaj..
- Klä dig i svart: Ja..
- Gå till kyrkan: Om det är dop eller bröllop..
- Gå i skolan: Faktiskt ibland :p
- Ljuga: Kan hända, men inte om något viktigt.
- Hata folk: Beror på.. ;-)
- Lita på folk: Nej, bara de närmsta.

NÄR...

- Åt du senast: Imorses vid 5 tror jag xD
- Läste du en bok senast: Nångång för två veckor sen när jag sov hos Jenny
- Var du på konsert senast: Oj..
- Köpte du något senast: Tre dagar sedan.
- Svor du senast: Igår eller imorses..
- Sjöng du senast: Inatt.
- Klagade du senast: Igår eller nåt..
- Är det sommar: Efter våren..

VEM...

- Saknar du: Is it even worth mentioning?
- Vill du döda: Ingen..? :s
- Rörde dig sist: Hm, Tindra när jag kramade henne :)
- Vill du slå: Ingen. :)
- Vill du kittla: Jadu..
- Kramade du sist: Någon av mosters älsklingar..
- Vill du prata med: -.- fuck!
- Skrek du till sist: Oj! Det vet jag inte.
- Vill du vara som: Jag är mig själv, det räcker.
- Sårade dig senast: Robin.
- Vill du bli galet full med: Ooh, festerna förr! SAKNA!
- Fick du sms från senast: Jennybaby! :)
- Ringde dig senast: Eveline, Sandras mamma. :p

HAR DU...

- För många vänner: Jag klarar mig :)
- Förföljesemani: Nej. :s
- Tvångstankar: Har jag satt höger hand/fot på något måste jag göra det med vänster också.. :p
- Någon annan psysik sjukdom: Nej.
- Skadat någon: Tvivlar på det..
- Färgat håret: Yees.
- Brutit några ben: Nejnej :)
- Några piercings: Jaaa! :D
- Några tatueringar: Nej. :(
- Egen dator: Han brejka.. :(
- Gjort bort dig rejält: Det har nog alla.. :p
- Bra självförtroende: Ja, :)
- Komplex: No idea what that betyder.. (a)

Oh kärebarn, de va inte igår. ;o

Kommentarer
namn? JenU♥

Hihi visst är det =)

2009-11-28 @ 18:09:55
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0