=/

Hejhej!
Inget speciellt har hänt sedan jag kom hem från siba..
Har bara varit hemma och fetat mig i sängen...
Tycker änna att jag ska ut i köket och ta mig något att äta..
Tror inte jag har ätit något sedan i förrgår.. och jag är inte ens hungrig..
Usch, jag får tvinga i mig maten för äta ska jag :)
Vad händer imorgon då gott folk? :)
Själv ska jag hem till Jenny och träffa henne, Johannes och Buhr och vi ska ha unokväll! :)
Woohoo, heltrevligt! :D
Yeye, det blir nog min dag de :) efter det vet jag faktiskt inte, vi får se :)

Nervositeten kommer tillbaka och jag vet inte vad jag ska ta mig till! ;o
I torsdags på golfen satt jag och var hypernervös för allt och ingenting, jag kunde fan knappt andas..
Jag hatar det och inte en jävel vet hur fan det är..
Usch va hemskt det är..
Det känns som om jag har brytit benet också, och det är ju mindre bra..
Hypernervös och ett halft nästan brutet ben, skitbra! (y)
Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!
Jag saknar dig nåt så fruktansvärt mycket.
Det bara är så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0