7 november -/ 2009

Hejsan!
Vaknade vid 12 och låg och drog mig i ungefär en timme.. mysigt dedär :)
Idag ska jag hem till Camilla och vara social med henne! :)
Helnajs! :D
Vad vi hittar på återstår att se :)
Var även där igår och höll henne sällskap och spelade lite singstar med en Mattias i bakgrunden och sa att vi var massa kassa på det och jag sjöng aldeless för lågt och skit! :p
Men man kan ju säga att jag har hört han sjunga och han är inte alls mycket bättre än mig xD
Haha!
Trord et blir lite singstar idag igen och det ser jag fram emot! :D hihi! :)
Nejnej, vi hörs senare :)
Någon dag inser du :) <3
Tjings!

Kommentarer
namn? JenU*

Hihi det ska jag allt ha =)



Du får oxå ha massa massa kul =)



Love <3

2009-11-07 @ 16:58:22
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0