29 november -/ 2009

Hellou! :)
Har precis ätit frukost med Robin och Eddie. :)
Heltrevligt.. :)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer mer än att det är UNOknäll hos Jennypennie :)
Igår blev det inget för Johannes kunde inte ta sig ner, Buhr svarade inte, Juntila skulle göra annat och massa skit så det blir idag ist och det ska bli helnajs! :D
Var hos Jenny igår och gjorde inte alls mycke, satt i köket och spelade stress och sen drog vi in till stan för att hon skulle köpa chips och dricka så vi drog till monalisas och köpte det sen drog vi tillbaka till henne och fetade oss, eller aa hon, jag var inte så sugen, jag fetade mig på colan ist ;) :p haha :)
Morsan och farsan är i Ua och köper mat, Robin och Eddie drog precis till torpa och jag tror att Robin inte kommer hem försen ikväll/natt, men han sa att han skulle ta tillbaka sitt xbox 360 idag! hihi! :D
Så nu kan jag äntligen spela gh igen :p haha! :-D
Nejnej, göra nåt annat nu :)

Volbeat - Still Counting

Volbeat - A Moment Forever

Volbeat - I Only Wanna Be With You

Volbeat - Making Believe
Jag saknar dig massamassamycket.. :$
Väldigt väldigt mysko ändå.. :s

Kommentarer
namn? JenU♥

Ohh joo att du gör ;)

2009-11-29 @ 19:01:16
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0