26 november -/2009

Hejhej!
Sitter här med mitt kaffe och ska snart traska in till stan till praktiken..
Nicole är där idag så det blir massamycke roligare än när hon inte är där.. :p haha!
Menmen, efter golfen blir det antagligen hem till Sarah för ovanlighetens skull :)
Skulle egentligen dit igår men hade absolut ingen ork ;p
Så igår drog jag på "p.s I love you" och grät som en jag vet inte vad.. (a) :p
Grymt jävla bra film! (y)
Menmen, kunde inte sova fören halv 5 inatt så jag lär ju vara ganska trött sen :) ;p
Yeye, imorgon är det skola och jag måste prata med Hans..
I wonder how it's gonna be..
Nejnej, ska slänga i mig nåt att äta nu och sen dra mig :)
Tjingelingaaaaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0