14 november -/ 2009

Hejhej!
Inatt sov jag hos Jenny och vi kollade på Magnus Betner tal till nationen och den var massa rolig! :D
Sov ganska tidigt och vaknade vid 12, iallafall jag! :p
Vid 1 eller nåt kom Camilla dit och hälsade på med min favoritkille Theo! :D
Massa mysigt att krama och pussa på han! :) <3
Sen kom Jennys granne Kevin och tjöta och sen ko Eva och hasse och hämtade oss och körde hem mig.
Det var meningen att Jenny skulle komma hit så vi kunde se en film som jag helst inte vill se själv :p
Men hon mådde inte så bra så vi ska ta det imorgon eller nåt istället! :)
Kanske blir ikväll om hon orkar! :)
Menmen, nu hade jag tänk att sätta på the sims och spela lite för att fördriva tiden för varken Robin, mamma eller pappa är hemma och Robin tog med gh hem till Mikke så det kan jag inte spela :p :)
Wellwell..
Uppdaterar väl sen :)
                                                                            



Tjings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0