11 november /- 2009

Hejhej!
SItter här, lite försenad och lite trött!
Usch, försov mig, vaknade av att Sabina ringde från skolan och nu ska jag snart traska dit, måste bara få i mig kaffe så jag blir lite pigg! :)
Igår kväll vart jag hemma hos Jenny och spelade UNO med henne och Robin!
Heltrevligt och så sa Robin att han skulle ta en titt på min dator och se om den går att laga.. :)
Yeye, nu ska jag dricka upp kaffet, sedan borsta gaddarna och sen ska jag dra mig till skolan där Sabina väntar!! :)
Skit gott att det är kort dag idag, slutar halv 2 direkt efter gympan och då blir det att gå hem och spela the sims 2- arbetsliv! :)
Imorgon är det praktik och jag vet inte vad som händer, hoppas bara att det blir lika roligt då som det var igår! ;-D
hihi!
Nejnej, nu måste jag verkligen iväg!
                                                                           
                                                                Tindra, moster älskar dig! <3

Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0