Yeeezzir!

Saknar min gamla blogg lite, men antagligen bara för att jag hade skrivit ganska många inlägg.
Idag har varit en helt okej dag, har för det mesta bara varit hemma och degat.
Träffade Jenny och Amanda en stund förut :) och det var heltrevligt :)
gick hem till farmor och farfar och hälsade på oså var det första gången jag var där sen dom flyttade hit :)
Myyyyyysig lägenhet har dom :)
orkar inte skriva så mycket idag fast jag skulle vilja. :p
Men jag gick upp ganska tidigt idag och är rätt trött nu..
Så snart blir det sängen för min del!

"Finns det ödlor som springer runt fritt i Sverige!?" o.O
Jag är rätt smart tills jag får reda på sanningen!
Tycker jag iallafall. (a)         :)
Tj!pp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0