Cruising..

var det i Trollhättan igår och det var kul :)
Träffade en jävla massa folk, skitkul ;-D
Han som var Dojans kompis, - Orre, var jävligt fin! ;o (a) :)
Såg även Niklas Hjälte men jag kände inte igen han försen jag och Jenny gick iväg då jag frågade vem han var :p
Träffade även Marie och Mats, som var såå snälla och köpte två rosor :)
Träffade Sofia Andersson, juuuste, ganska full vart hon då ja.. :p
Orkar inte skriva vilka vi träffade oså för det ser nog bara dumt ut på sättet jag skriver xD
Aja, vi fick sålt 166 rosor men en ful liten 14-15 åring gick ju och tog två buketter! :s Tattarjävel!
Så Piraten och hans bror började leta efter honom.. ;s
Såg senare att 14-15 åringen fick stryk av en brud! ;D
haha! de var kul att se! :D
Jenny och jag kom väl till trollhättan vid 6 och brjade sälja redan då.
Sålde i 7 timmar och då hade vi sålt 166 rosor :)
Men på nåt jävla vänster fick vi mindre lön än vad vi skulle! :s :/
Vet inte hur de gick till men vi fick inte så mycket som vi skulle ha!
Skitsam, vi fick lite iallafall :) (y)
Åkte hem med mamma och pappa som vart där och kollat bilarna vid ungefär 1- 10 över 1?
Massa trött efter allt traskande och jag tror jag fick lite brunare ben igår för jag var hemma hos Jenny och solade och sen gick jag runt och sålde rosorna i 7 timmar i mina bruna shorts som är korta :) hihi :D
Fickan var överflödig med pengar så jag ställde mig och la rätt dem medans Jenny satt och snackade med Mikke. :)
Nej nu ska jag göra nåt annat!

Jag :)


Jenny :)
Tj!pp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0