Yes, juste! (y)

Hajs!
Idag blev det ingen skola för mig, eller aa det är ju ovanligt att jag inte går till skolan eller!? ;s :p
Låg och sov istället för att gå upp trotts att mamma väckt mig.
Aja, nu kommer iallafall Diana hit och är social med mig :)
Och igår åkte vi hem till Camilla som vart ensam hemma och det vart hur trevligt som helst :)
Kom hem till henne och hon sitter i soffan och försöker få Theo att sova, jag tar han och sätter han i mitt knä och han somnar direkt och sen låg han och sov i vagnen i ungefär 1 timme :)
Camilla hade ju försökt få han att sova ett tag innan vi kom också :p haha!
Vi satte oss och pratade och drack kaffe och sen gick vi in till fyrkanten och köpte mina favoritnudlar ;-D
Som bara finns på maxi, Ica älgen och kvantum inne i stan, där jag aldrig sett dom men Camilla säger att dom finns där så :p :)
Sen gick vi tillbaka och när vi kom in tog jag nyckeln till förrådet och började leta efter min väska som Camilla hade lånat för ungefär 3 år sen? xD
Hittade den inte så jag skickade in Camilla och hon kom ut med den efter typ 2-3 minuter :p :)

Igår natt ställde jag mig och gjorde nudlar, mest för att man inte blir mätt på dem men de är ju såååååååå fruktansvärt gott! ;o :)
Nejnej, nu ska jag göra i ordning kaffe till mig och Diana sen sätter vi oss nog på balkongen och röker :)

I just wanna scream and lose control,
Laughing so hard it hurts like hell.
Forget about everything and runaway!
Tj!pp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0