My bikini has arrived ;-D

Hejs!
Heltrevlig dag idag! :D
Först vaknade jag och satte mig vid datorn och kollade ett avsnitt av one tree hill :)
Sen ringde jag Jenny och frågade vad hon gjorde oså sa hon att hon var påväg till farmor för att dem skulle åka på kalas hos faster Gunilla :) Så jag slängde på mig kläder och stack dit oså åkte vi upp :)
Sen när vi kom dit satte vi oss ute på deras altan och pratade :)
Sen gick vi till studsmattan och jag hoppade och Jenny tog kort :p :)
Sen gick vi tillbaka och då skulle vi äta oså när vi hade ätit klart så gick vi tillbaka till studsmattan och då ringde det en tjomme från en annons somJenny hade ringt till igår och kollat om hon kunde vara en blomsterflicka på trollhättecrouisingen, och vi båda fick det ;o ;-D Fan va gött!
Nog för att det inte är kul att fråga om någon vill ha blommor men vafan, lite pengar vill man ju alltid ha? :D
Så ni som läser får fan köpa massor av mig och Jenny om ni ser oss! ;-D
Efter att vi fått jobbet så gick vi in och åt efterrätt, paj med vaniljsås ;)
Aaaah så gott de va! :D fast jag är ju bara ute efter vaniljsåsen så det blev ganska så överflödigt med det på min tallrik (a) haha! :D
Fick även min bikini som jag har väntat på i 5 månader! :D
Lika snygg som den ser ut och den passade också ;-D
Nej nu ska jag ringa Diana tror jag! :)

Snygg va? :D

Tj!pp!

Kommentarer
namn? Anonym

Usch, den var inte fin & vad blek du är. Dags att sola kanske!?

2009-05-25 @ 09:27:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0