Lite borta?

Hejs!
Vaknade för ett tag sen och hade vart på fest hos Niklas Bergdahl, massa trevligt att träffa han igen :)
Han ser likadan ut som han gjorde för 5 år sen! :p
Fast Diana säger att han har frändrats, men det har han inte! :p haha!
Blev rätt full igår också, fast inte allt för full för jag kunde ta mig hem! (y) That's good man! Ya!
Haha, började lite smått att förfesta hos Stina men det var inte kul, så vi bad Mio köra oss och han släppte oss vid Italia så gick vi och mötte Nicke, Ted(?), Mogge, Tommie, Mattias och nån annan, om det inte bara var dom? :p haha!
Aja satt på torget i jag vet inte hur länge men det tog en stund att komma hem till Niklas iallafall ;s
Aja kom dit och alla hade jätte kul, I think! :D
Kvällen vart lyckad och det tackar jag för!
Hinner inte skriva mer nu, för jag ska ner till Vargön hem till min favoritkusin och sola så jag blir neger! :D Hihi! :)
We höres another day!


AJ HAD FAN JESTERDEJ! :D
Tj!pp!

Kommentarer
namn? Diana

Han ser inte likadan ut nu inte :P

2009-05-31 @ 10:48:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0