Helt okej dag!

Hejs!
Kom hem för nån timme sen kanske, har varit i vargön från 6 ungefär.
Var hemma hos syster och träffade henne, Tindra och lille Theo :)
Helt lungt och slappt har det varit hela dagen! :)
Inatt sov Diana hos oss också och vi somnade inte försen halv 5 kanske för vi kollade på "fredagen den 13 - del 4"
fruktansvärt kass är den men man vill se den även om den är det! haha! :p
Vaknade kanske halv 12 eller var den halv 1..? :s :p ääh jag har ingen aning, aa nått utav det var den iallafall. (y)
Gick upp och gjorde kaffe, sen satte vi oss och röka, massa gottit att röka när man dricker kaffe! :p :D
Så det gjorde vi oså satt vi och kollade reklam.. :p
Fun life huh..? ;-) HAHA!
Sen vid 5 ringde jag pappa och bad han köra mig till vargön och sen dess var jag hos Camilla :)
Mattias var antagligen i Göteborg med sin pappa och skulle kolla bil så Camilla var helt ensam hemma så hon ville att jag skulle komma, och självklart gjorde jag det :)
Sen var jag tvungen att åka ner till fyrkanten och köpa tamponger för mina var slut så jag bad Jenny åka med mig och söt som hon är gjorde hon det :)
Sen åkte vi hem till Camilla och Mattias och lämnade cykeln och sen gick vi nästan hem till henne, fast jag svängde av vid viksängen och gick hem :)

Imorgon ska jag till skolan oså.
Nej nu ska jag göra nåt annat :)


Tj!pp!

Kommentarer
namn? Anonym

"Sometimes people wright what they can't say" kom på något eget för helvete!

2009-05-25 @ 09:28:51
namn? Savefors ♥

Sv: Hehe nej du får ingen annan bild, jag gillar faktiskt den bilden älsk ;)



<3<3

2009-05-25 @ 10:21:26
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0