God morgon!

Hejs!
Vaknade vid 10 i 12 imorses och det första jag gjorde var att sätta mig vid datorn. :p
Så nu har jag sett ett avsnitt av one tree hill, och det var brabra! :D
Idag har jag ingen aning om vad som händer, iofs så har morsan lovat att hämta ut mitt paket, eller aa min bikini som jag beställde för 5 månader sen.. Vet inte varför den kommer så jävla sent, men det gjorde den :s
Antagligen kommer hon ju inte att hämta den.. "jag orkar inte gå till torpa nu.." men för fan, det tar 5 min att gå dit och 5 tillbaka och inne på spelbutiken tar det väl en 3 min kanske? så 13 minuter, satan så farligt! :s
Inatt har jag inte sovit gott heller, vaknat flera gånger emellanåt :/ jag tror det är för att jag tror att jag ska få min bikini, som jag antagligen inte får. :(
Nejnej, ut i vardagsrummet och tjöta på mamma!
My bikini :)
Tj!pp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0