Y'all want a single say fuck that! (8)

Hejs!
Idag har jag itne gjort så mycket, Frida nanade här inatt och det var heltrevligt :)
Somnade inte försen 6 imorses kanske, och vaknade klockan 2 av att Frida säger att jag ska gå upp.
Hade pratat i sömnen med henne och frågat varför hon ville göra kebabpizza hemma hos mig?! :s :p haha!
Gick upp och gjorde oss i ordning oså sen gick vi hem till henne så hon fick packa kläder för hon skulle till sin mormor idag.
Sen gick vi till netto och köpte cola och jordnötsringar! Fyfan va äckligt! :p haha!
Hennes mormor kom till netto och hämtade upp henne och då gick jag hem. :)
Har suttit vid datorn nästan hela tiden ungefär. :/
Finns absolut inget att göra idag.. Varmt och skönt äre ute också :)
Imorgon ska jag åka till Borås och hämta Robin som är hos mormor. Ska passa på att bada också i det underbart sköna vattnet som ligger ungefär 3 minuter bort :) :-D
Var där igår med Frida och lämnade Robin och hoppade i vattnet! :) Skiiitgött! :-D
Frida var ju en lite chicken och var jätteseg på att doppa hela benen så Robin dök i och sen puttade i henne :p
Taskigt, jag vet hur det är :p haha!
Sen doppade jag mig och sen badade vi väl i 20-30 minuter :) Sen gick vi upp och kastade macka med stenar. :s :p ahah!

Nejnej, nu ska jag ta mig en dusch och sen vet jag inte vad jag hittar på, jag ska iallafall äta nåt!


Korn - Y'all want a single

Tjings!

Kommentarer
namn? ★ Savefors★

Sv; Åhh nej då, ser ut så på bilderna men irl är jag massa blek :/

2009-06-28 @ 15:28:02
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0