Vad är det att bli sur över!?

Hejs!
Gårdagen blev fucked up!
Bråkade med Dragos och saker för att jag sa att jag inte tänkte suga hans jävla blattekuk!
Seeeeriöst vad är det att bli sur över när Dragos sitter och pratar skit om allt och ingenting som har med svenskar och Sverige att göra!?
Skulle seriöst kunna skära av han hans äckliga blattekuk med en slö kniv och stoppa den i halsen på honom utan att ens vilja bry mig, jag avskyr honom verkligen!!
Om någon skulla vilja sätta ett skott i pannan så är det helt okej! :)
Tillslut drog han upp Robin, och när jag har druckit så vill ju jag helst inte att någon ska dra upp något om att döda min bror!
Så jag började gråta! xD
Vilket jag annars aldrig gör!

För att jag sa "Nej, jag tänker fan inte suga din äckliga blattekuk!" säger han att jag och min bror inte kommer leva så länge till! En äcklig jävla spännbög är vad han är.

Nej, nu ska jag dra till Frida!
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0