Uttråkaad.

STEG 1

- Namn: Sara Savefors
- Smeknamn: Savefors.
- Födelseplats: Trollhättan.
- Ögonfärg: Blå/grön/grå
- Hårfärg: Blond egentligen men nu är det svart.
- Längd: 1,59 om jag inte har växt.
- Skostorlek: 35/36
- Högerhänt: Ja.
- Stjärntecken: Stenbock

STEG 2

- Skor som du bar idag: Har inte varit ute än.
- Rädsla: Förlora någon som står mig nära.
- Målsättning: Skaffa jobb, och familj. :)

STEG 3
- Din första tanke när du vaknade: "Vad fan är klockan!?"
- När somnade du: Ungefär vid 6 imorses.

STEG 4

- Pepsi eller Coca Cola: Cola!
- McDonalds, Max eller Frasse: McDonalds
- Singel- eller dubbeldejt: Singel.
- Adidas eller Nike: Nike
- Choklad eller vanilj: Vad gäller det? ;s Är det typ glasssmak är det vanilj som gäller! :p

STEG 5

- Svär du: Ja.
- Sjunger du: Juste.
- Duschar du varje dag: Oftast varje, annars är det varannan.
- Röker du: Jo.
- Tror du att du någonsin varit kär: Ja.
- Gillar du skolan: Usch nej!
- Tror du på dig själv: Ja.
- Blir du åksjuk: Nej.
- Tycker du att du är hälsosam: Lite faktiskt.
- Gillar du åska: Det är myysigt men jag är fortfarande rädd för den.
- Spelar du något instrument: Nej, men trummor och el gitarr hade ju inte varit fel ändå!
- Vad lyssnar du på just nu: The misfits - Helena

STEG 6
Har du under den senaste månaden...

- Druckit alkohol: Oohja!
- Rökt: Mjess.
- Gått på dejt: Nej.
- Shoppat: Nej, det har jag inte.
- Ätit en hel ask müsli: Nejnej.
- Ätit sushi: Nejnej.
- Stått på scen: Nejnej.
- Blivit dumpad: Nejnej.
- Skejtat: Nix.
- Färgat håret: Nope.
- Stulit något: Men nej!

STEG 7
Har du någonsin...

- Däckat eller varit jättefull: Haha ja!
- Blivit upptäckt under "akten": Ja.
- Blivit kallad hora: Säg nån som inte blivit kallad det! xD

STEG 8
I framtiden...

- Hur gammal vill du vara när du gifter dig: Vet inte.
- Namn på barn: Phoebe om det är en tjej, kille vet jag inte.
- Ditt drömbröllop: Vet inte ens om jag vill gifta mig.
- Vad vill du bli när du blir gammal: Snygg & rik!

STEG 9

- Antal människor du skulle ge ditt liv för: De närmsta!
- Antal CD skivor du äger: Oj. jag vet inte.
- Antal piercings: 3
- Antal tatueringar: Noll
- Antal gånger har du varit med i tidningen: Tror inte jag har det.
- Antal saker du ångrar: Inte så många :)
- Antal saker du saknar: 24 februari-07

BRUKAR DU...

- Titta dig själv i spegeln: Ja.
- Gnälla: Ja :p
- Skrika: Njae, kan jag inte direkt påstå.
- Sova: För mycket.
- Ha ångest: Nej.
- Skada dig själv med flit: Nej.
- Vilja dö: Nej.
- Drömma mardrömmar: Det var inte längesen jag gjorde det men jag brukar inte göra det, så nej eller? :p
- Drömma sexdrömmar: Det händer ;-)
- Ta droger: Nej, men jag har testat.
- Försöka vara annorlunda: Nej.
- Klä dig i svart: Joo, ibland
- Gå till kyrkan: Nejnej,
- Gå i skolan: Naje.
- Ljuga: Kan hända, men inte om något viktigt.
- Hata folk: Haha jaa!
- Lita på folk: Nej, bara de närmsta.

NÄR...

- Åt du senast: Igår.
- Läste du en bok senast: Nog när jag nattade Tindra. :p
- Var du på konsert senast: Längesen :/
- Köpte du något senast: Yesterdaaay.
- Svor du senast: När jag pratade med Frida.
- Sjöng du senast: Förut.
- Klagade du senast: Förut.
- Är det sommar: Nu ;-D

VEM...

- Saknar du: Ingen speciell.
- Vill du döda: Ingen :s
- Rörde dig sist: Mamma eller Robin.
- Vill du slå: Finns väl nån..
- Vill du kittla: Juuste, Theo eller Tindra :) :p
- Kramade du sist: Jag vet inte.
- Vill du prata med: Hm, beror på vad man ska prata om.
- Skrek du till sist: Mamma Lotta.
- Vill du vara som: Jag är mig själv, det räcker.
- Sårade dig senast: Det vet jag inte :)
- Vill du bli galet full med: De man festade med förr! ;-D
- Fick du sms från senast: Bölden :)
- Ringde dig senast: Camilla tror jag :)

HAR DU...

- För många vänner : Nix :)
- Förföljesemani: Nej.
- Tvångstankar: Ja, ibland.
- Någon annan psysik sjukdom: Nej
- Skadat någon: Nej.
- Färgat håret: Jadå.
- Brutit några ben: Nej :)
- Några piercings: Ja :)
- Några tatueringar: Nej, men jag vill ha :)
- Egen dator: Jag hade :p
- Gjort bort dig rejält: Har väl alla..?
- Bra självförtroende: Nae.
- Komplex: Vad betyder det? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0