Tjickatjicka ahhh! (;

Hejs!
Vaknade för en stund sen, igen skola iifag heller.. Ovanligt?  nej? :p
Idag ska jag och Diana åka med pappa ner till maxi för jag ska köpa mina nudlar! (y)
10 st för 30 kr (y) lätt att jag ska köpa dom ;-D
Efter maxi blir det en sväng in på siba och etage oså ska jag kolla lite skor eftersom att mina är extremt sönder nu, både mina skejt och mina converse.. :/ :p
Så antagligen blir det nya skor idag :)
Drar till siba ungefär vid 4 efter att pappa slutat jobbet sen hämtar han mig och Diana i vändzonen :)
Igår art det en heeeeelmyysig dag, och den spenderades med Sandra och Stina nere vid roddklubben, där vi träffade Niklas :)
Sen skulle vi bada men lilla jag ville inte när jag väl känt på vattnet, men Sandra och Stina badade och sen gick vi upp och drack cola och åt kakor ;p
Sen kom NIcke, Kajsa, Nappe och Anna(?) ner och satte sig oså skulle Kajsa bada så vi hängde med henne och Sandra och Stina badade igen, eller aa badade och badade.. dom hoppade i och kom upp så dom doppade sig! (y)
Efter att dom inte ville doppa sig skulle vi hem och fick skjuts av Niklas hem till Diana där vi satte upp hyllor, fixade med ett nattduksbord, en matta och fler grejer :)
Sen efter att allt var klart tog jag sällskap med Stina och Sandra hem till Stina och sen gick jag hemåt.
Det första jag gjorde var att gå in i mitt rum och hämtat mitt paket med nudlar och börjat göra i ordning :) :p
Sen kom pappa in och så satt vi och prata om, aaa.. Inget ingen behöver veta.. :)
Nejnej, ut och göra kaffe och sen ta på mig en tröja och sen ska jag ut och röka i denhär blåsten ;o :/ ;p



Tj!pp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0