Tjackkkkis ;-D

Fet som jag är ska jag snart äta potatiskroketter och bearneisesås idag igen, mest för att det är så gott och för att det är fet mat, tror jag iaf :p Plus att jag vil gå upp i vikt, väger 48,9 just nu och jag vill upp till 55 :)
Sitter här och dricker kaffe och myser ner mig i min gooisga döskalle filt och lyssnar på:

- /  fruktansvärt söt :)

Idag vet jag inte vad som händer.. Det är så tråkigt väder att jag inte vill gå ut ens.. :/
Annars äre ute vi brukar vara, jävla bra början på sommarlovet måste jag säga! (n)
Vaknade klockan 3 idag, precis som går. :/
Sover bort det mesta av dagen nu.. Ganska så halft tråkigt men..
Imorgon är det lördag och då kommer Diana hem! :D
Det är såå fruktansvärt tråkigt när hon är i Främmestad, för hon är den enda jag umgås med här i Vänersborg, annars brukar jag vara nere i Vargön hos Camilla men pappa har nästan ingen bensin kvar så jag får vara hemma idag och bli fet.
Nu för tiden får jag tvinga i mig maten för att inte gå ner ännu mer i vikt, så nu är det bara fet mat som gäller. Haha! (y) :p
Sugen på cola är jag, detta är inte bra för snart får jag väl säkert diabetes eller nåt..
JAAA ÜBERBRA!
(N)
- NEJ!!!

Det är fan så gott med mat ändå, men jag börjar bli fan så mätt nu :/
Har väl en 15 potatisbollar kvar att få i mig, detta påminner mig och när jag och Diana åt det, vi höll på att spy av "mätthet" (xD) men vi tvingade i oss det och åt sedan inte på hela dagen, eller aa jag gjorde nudlar men det är ju något man inte blir mätt på så det räknas inte :p haha! :)

Jag är nästan säker på att detta kommer bli en jättetråkig dag..
Justeja, skulle ju ladda ner lite musik till Camilla, va jobbig hon ska bara nu, plus att det är Sveriges kassaste musik hon ska ha ;o
Bara jag slipper lyssna på det är det lungt! (y)
Woohoo, fick Robins rödsvart randiga tröja nu :D
Morsan hade krymt den så han ville inte ha den längre så då tog jag den! :D :p
Stor är den fortfarande men aa, det är ju en tröja jag springer med hemma så :)
Nejnej, nu ska jag ut och hämta mitt kaffe och sen traska ut på balkongen och röka :)
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0