Senare samma dag.

Hejs,
Har inte gjort så jätte mycket idag.
Vaknade ungefär tjugo i fem, ringde Diana, gjorde mig i ordning, gick och mötte henne och påvägen var jag jättenära på att bryta foten tror jag! xD hahah!
Trampa snett och skit! xD
När jag träffade Diana gick vi bort till torpa för hon skulle köpa mat oså efter festen som var hos henne.
Alla hade antagligen ätit upp hennes mat så.. :p
Efter torpa gick vi bort till Stina och Frida, satt och tjöta med dom oså :)
Diana och Stina stack till Niclas som skulle köpa cigg till Diana.
Jag stannade kvar med Frida och sen gick jag, hon, Jocke och hans brud till torpa och sen gick jag hem. :)
Så pappa var jättesnäll som gick och köpte chips, dricka och dipp till mig, men jag åt nästan inget.. :p
Orkar inte blogga mer nu. Blir väl antagligen mer senare eller imorgon. (y) :)
Slänger in en låt med. :)


The misfits - Scream

Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0