Myyysig dag :)

Hejs :)
Gårdagen var heelmyyyysig :)
Var hemma hos Camilla och Mattias från 2 på dagen och pappa kom och hämtade mig där vid 1! :)
Hela dagen spenderades med Tindra, Theo och Camilla :)
Mattias kom hem nångång vid 11 eller nått och var lite dragen, men gick tillbaka till Jörgen lika fort! :p
Theo vägrade somna och Tindra var jobbig som inte ville sova hon heller.
Men efter ett litet tag somnade hon men det tog väl en timme eller så för Theo att sova. Men när jag tog han i mitt knä somnade han direkt :) och det är ju bra :)
Var på Willys med Camilla innan och då kunde jag knappt gå utan att det skulle kännas som om jag skulle spy..
Kom hem vif halv 9 från Niklas och sov en stund, sen ringde jag Camilla vid 1 eller 2 och då kom hon och hämtade mig och vi åkte till Willys. Jag var tvungen att gå med vagnen för att kunna luta mig, :p men jag spydde inte och det får vi hurra för! (y)
Köpte mig en billys pan pizza och gjorde i ordning den efter att vi kommit hem och mådde fan så mycke bättre ;-D
Sen blev det middag, makaroner med bacon ;-D Såååååå jävla gott! (a) syrrans iallafall :)
Gick ner till fyrkanten en sväng och köpte mig sånadär godissnören men dom tog nästan slut så fort jag öppnade dem (a)
Senare blev det lördagsgodis ;-D
Yeye, kollade lite på tv när barnen hade somnat och sen messade mamma att jag skulle gå ner :)
Åkte hem och gjorde nudlar! Faaaan så gottit det är!!! (y) ;-D
Nej nu ska jag hämta mitt kaffe och en cigg oså blir det mummatajm! ;-D
Diana kommer nog när som helst nu också :)

Tj!pp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0