Kul men seeeeeeg dag!

Hejs!
Helseg dag har det varit idag.
Sov hemma med Diana och gick upp vid en 12 kanske..? och Diana gick upp en timme tidigare.
Vaknade av att hon satt på balkongen och pratade i telefon med Sandra. :)
Så när jag fick på mig kläderna gick vi och gjorde nudlar och sen traskade vi bort till torpa och fick köpt panpizza och en cola :)
Sen bar det av till stan och möta Robin som skulle köpa smirnoff till Sandra & Stina i det regniga vädret! :( :p
Vädret är faaaaaan så tråååkigt nu :(
Aja, sen bar det av hem till Diana där de skulle fixa till dem lite och sen blev det hem till Sandra igen, men Stina och jag drog hem till mig så jag fick bytt skor och byxor och så skulle vi träffa Robin lite också :)
Sen gick jag och Stina direkt hem till Niklas där Bengan, Andy och Niklas var, tog oss nån öl oså :)
Efter en stund kom Sandra och Diana dit också :)
Inget drag hos Niklas alls så vi drog hem till Sandra och gjorde absolut ingenting..
Hade så tråkigt att jag och Diana gick hem till mig och bytte skor igen och sen blev det torpa för jag skulle ha cola (a) oså gick vi hem till henne en stund oså kom jag hem för en halvtimme sen kanske? :)
Yeye, hoppas att morgondagen inte blir lika seg och tråkig! :) :p

Juuuuste, fick hem en massa bra låtar nuuuu!! ;-D Wooooopa!
Nejnej, nu ska jag borsta gaddarna och sen hoppa i sängen med min lilla kissemiss :)



I kind of like it.. (a)
Tj!pp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0