Kom på nåt bättre.. (-;

Hejs, kom nyss hem från Frida, har varit hos Sarah en sväng och träffat henne och Sophia :)
Kulkul.. Efter ett tag kom Marie och Sandra. Senare kom även Tony och Kaske.. och senare kom Maries pojk Jesper och hans kompis Johan..
Hade ganska kul med Frida där i soffan. fast fullt så kul var det inte. :p
Gick hem till henne efter kanske en timme, en och en halv kanske..?
Vi satte oss och spelade guitar hero som Frida lånat av Sandra.
Jag har inte spelat på ett jävla tag och förlorade nästan direkt :p
Men jag tävlade mot Frida och jag vann, sååå.. så kass är jag inte ;) hööhö! ;)
Oså fetade vi oss på cola och godis. Men jag vart inte så godis sugen så jag åt ju inte sådär extreeemt mycket ;)
Satt väl där i en halvtimme kanske och sen traskade jag hem :)
Nu ska jag ut och röka och sen blir det sängen för min del. :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0