I don't care if I break down..

Midsommar var helt okej!
Den spenderades med Frida först hos mig och sen drog vi hem till Diana som hade dragit dit nåra folk :)
Sen bar det av till Mogge för att Eddie inte ville att det skulle vara nån fest hos Diana, så vi alla traskade dit och det var faktiskt ganska kul! :)
Det var jag, Diana, Sandra, Frida, Emma, Tobias, Nikkebike, Mogge, Eddie, Joel, Cissi, Andy, Niclas, Christian, Mattias och Mogges hund. Tror jag, om jag inte glömt nån ;p
Jag hade iallafall kul igår, och jag tror de flesta hade det, förutom de som gick och prata allvar hela tiden! :p

Yeye, sitter här och dricker kaffe just nu, ska träffa Diana snart oså ska vi till torpa för hon ska köpa mat oså. :)
Så jag ska tigga till mig lite pengar av morsan snart tror jag. :p
Måste ta och ringa Sofia någondag snart för att se hur hon mår. De kan ju inte må bra för det som hände. :/ Så jävla tragiskt när någon ska dö så. :(
Vila i frid!

Vet inte vad man ska hitta på idag heller.. förutom att jag ska träffa Diana på torpa. Vet inte om jag ska med henne hem heller, för jag ska träffa Frida senare också! :)
men nu ska jag dra på mig kläder för tvätten blev precis klar! :-D

You are my heaven.. <3

Jag älskar låten!
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0