Heltrevlig dag igår! :)

Hejs!
Igår var en heltrevlig dag!
Den spenderades först med Sandra och Frida nere på rodareklubben, badade och solade och hade det najs!
Sen gick vi hem till Frida och åt oså sen gick vi ner igen och då var det jag, Frida och Kajsa :) Sen kom Kajsas ragg Stefan och hans två kompisar Alex och Dennis. Dennis var ju lite speciell sådär, Alex var den roliga personen som var helt okej! :D
Och Stefan var helt lugn och var helt okej han också :p :)
Sen gick vi hemåt igen och då gick vi tillbaka till Frida och sen vet jag inte varför vi gick tillbaka till roddareklubben för tredje gången och det var med Frida, Kajsa, Nikke, Johnny(..?) och nån mer tjomme. Satans jävla fittbarn är dom ibland alltså! iofs äre ju dem som slösar bensin på't så, och vi som blir av med kläder och väskor och sånt i ungefär 5-10 min! xD :D Haha!
Senare på natten drog vi hem till Mogge och där var det heltrevligt :)
Där var det, Mogge, Erik, Eddie, Stefan, jag, Frida och Kajsa, och hans hund då :)
Nej nu ska jag göra mig i ordning så jag kommer bort till torpa! ;-D
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0