Gudmor till Theo! :D

Hejs!
Camilla ringde förut och frågade om jag ville vara gudmor åt lille Theo och självklart vill jag det! :-D
Så den 26/7-09 är det dop för han :)
Och då är det jag och Tommy som ska vara hans gudmor och gudfar. :-b :-)
Det ska bli så kul så :)
Oså ska jag på dop för Christers lille son Niclas som ska döpas 12/7-09! :p
Så det är endel dop nu :p :)
Idag ska jag nog träffa Frida, mer vet jag inte.. :p
En fruktansvärd tuttpain har jag iallafall :( och det är ju inte kul.. :p
Igår var en rätt rolig dag. Var först hos Frida en stund och sen drog vi hem till hennes moster och sen gick vi förbi Sarah och stannade där en stund :)
Sen drog vi bort mot Diana och hittade Albin som satt helt ensam och var full :p
Så vi hängde med han bort till tältet där de var! Helkul var det nästan hela tiden! :p haha!
Blattesnacket var ju enormt kul! haha! :-D
Kom hem vid en 7 - 8 oså, skulle sätta på en film på datorn men de var nåt fel så jag gick och la mig istället :)
Vaknade vid halv 3 av att Camilla ringde..
Ska snart ringa Frida också för hon hade skickat ett sms till Diana och bett henne skicka ett sms till mig och sagt att jag skulle ringa.
Nejnej, nu ska jag dra mig ut på balkongen och röka.. :)
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0