elftejunitvåtusennio.

Hajs! :)
Dagen idag har varit tråkig, förutom när Camilla ringde mig och sa att hon var i Vänersborg och frågade om jag ville med på en promenad med henne och lille Theo :)
Självklart ville jag det så jag drog på mig det första bästa och gick bort till farmor där hon var och väntade! :)
Vi gick bort till torpa och köpte mjölk och lite sånt :) och själklart ville jag ta vagnen som Theo låg och sov i! :D
Så honom körde jag runt med, han är ju bara föör söt! :) <3
Kom hem efter ungefär en timme och la mig i sängen och nästan somnade när jag kollade tv..
Så eftersom att jag inte skulle somna gick jag in och tog ett skönt varmt bad och hade musik på och bara låg! :) Massa gottit :)
Och nu har pappa gjort mat till mig som jag sitter och äter, potatiskroketter & bearnaisesås! :)
Sååååå mumma! ;-D
Vet inte vad som händer ikväll, om det ens händer nåt öht.. :s
Funderar på att sätta på en film som Robin lånat av Kenan som heter... aa, juste!
Det kommer jag inte ihåg, men den ligger på mitt golv.. :p Det är antagligen en skräck så den kommer vi gilla! ;-D
Fast först ska jag kolla lite kläder & skor oså :)
Tj!pp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0