Dance fucker dance! Glad midsommar fressten! ;-D

Hejs!
Vaknade vid 12 av att pappa kom in och sa att de skulle till Willys så jag drog på mig kläder och drog ner till bilen och hängde med.
Jävligt kul när man är nyvaken. Höll på att somna i bilen ett antal gånger.
Åkte in till stan för att köpa öl på systemet men det var stängt så vi fick fixa på ett annat sätt.
Kom hem, satte mig vid datorn där Robin satt och han visade mig en film om nån tjomme som skulle klara olika kampsporter. Såg ganska bra ut, men jag vet inte om det är nåt jag vill se.
Sen satte jag mig och kollade på "The Uninvited", hyffsat bra.
Sen gjorde jag i ordning såndär filix matlåda som det var ris, kycklignfilé, broccoli och babymorötter i! Sååååå massamassamassagottit! ;-D
Sen medans jag satte mig och åt så kollade jag på en till film, en gammal goding, "Halloween 2" haha! :D
Och nu sitter jag och dricker kaffe och ska strax ringa Fridelifrida! ;-D
Nääe, glad midsommar på er! :)
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0